Etsimme taloustiimiin Raumalle TALOUSHALLINNON ASSISTENTTIA

äitiysloman sijaiseksi 1.10.2020 alkaen

Tehtäviisi kuuluvat myyntitilausten ja tilausvahvistusten käsittely, asiakaspäälliköiden avustaminen, laskutus sekä myyntisaamisten seuranta. Lisäksi vastaat ostolaskujen käsittelystä sekä osallistut muihin taloustiimin tehtäviin.

Odotamme sinulta muutaman vuoden työkokemusta alalta ja/tai taloushallinnon koulutusta. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää sinulta oma-aloitteista ja energistä työskentelyotetta, tiimityöhenkisyyttä sekä hyvää MSOffice-ohjelmien osaamista. Tulet toimeen englannin kielellä sekä suullisesti että kirjallisesti. Visman L7-ohjelmiston ja CGI:n Sonet-ohjelmiston tuntemus on eduksi tehtävässä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän kansainvälisessä konsernissa sekä mukavan ja ammattitaitoisen työyhteisön tuen.

Hakemukset palkkatoiveineen pyydämme lähettämään 6.9.2020 mennessä.

Yhteydenotot:
ma 31.8.2020 klo 14.30-16.30 ja ke 2.9.2020 klo 9-11

Talouspäällikkö
Mari Pakaslahti
Sinkokatu 11
26100 Rauma
Puh. 050 534 9747
mari.pakaslahti(ät)ouman.fi